zondag 7 december 2014

baaibaai, zwaaizwaai

Het zit er weer op, drie dagen hebben we sinterklaas gevierd en vanmorgen hebben we hem definitief uitgezwaaid!

Ik maakte vorige maand al een knutselmap en besloot er toen nog twee te maken voor Sinterklaas. Heel ruim op tijd gepland, maar de afgelopen twee maanden viel hier weinig te plannen. Ik was zeven weken lang doordeweeks alleen met de meisjes thuis en Silke had ergens (alle opties zijn in gedachten gepasseerd) last van, waardoor ze mij nachtenlang wakker hield, de volle zeven weken.
In de weekenden moest ik bijtanken, sliep ik veel, piepte er tussenuit... even de stad in en zat dus weinig achter de naaimachine. Inmiddels is mijn man weer gewoon thuis en moest ik op het laatste moment de Sint-cadeaus nog in orde maken.

Ik wilde nog een tuto maken bij de knutselmappen, maar in verband met de hoge tijdsdruk is dat niet gelukt helaas...





De cadeauverpakking maakte ik van een oude schoenendoos, zoals ik hier ook deed. Maar ik sneed een groot stuk van de hoogte af.


De gelamineerde stofjes zijn van Petit Pan en bestelde ik bij keetje knutsel


5 opmerkingen: