zondag 4 januari 2015

stoer met een beetje blingbling

Een tijdje terug maakte ik voor beide meisjes een skinny jeans. Vooral die van Bregje wordt veel gedragen. Die van Silke was al wat aan de strakke kant.
Ik besloot het patroontje er weer eens bij te pakken en in een tricot uit te voeren. Het achterpand werd een centimeter verbreed, maar eigenlijk was dat met tricot niet echt nodig geweest, omdat dit al veel meer rekt.

Er werden nog wat aanpassingen gedaan: boordjes onderaan de broekspijpen, goudkleurige boordelastiek in plaats van een boordje van de zelfde stof en gouden knoopjes voor de sier. Zelfde patroon, heel ander broekje!

Een zwart-wit vestje van de H&M en Silke was klaar voor het verjaardagsfeestje bij een van haar vriendjes vanmiddag.

Foto's schieten blijft lastig met een dreumes. Daarom vooral foto's van het broekje zonder inhoud.



















29 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooh, zo'n mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Kan nooit kiezen tussen zwart-wit of kleur. Dus dan maar beide ;)

      Verwijderen
  2. Superleuk! En het model zit haar echt prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke toevoeging van het boordelastiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke extra's heb je toegevoegd en het ziet er ook heel comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe outfit! En inderdaad, volgens mij ook gewoon mega-comfy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Needle Work! Heb jij ook een blog trouwens? Zo ja, ik kan hem niet vinden...

      Verwijderen
  6. Ow jaloers! Deze zou ik ook voor mezelf willen (al gaat het me niet staan, dan nog). Super coole combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh!!! Wat een super leuke broekjes! Die gouden elastiek is super, en oh die zakjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, jij besteedt de nachtelijkse voedingen nuttig aan het tijdstip te zien!

      Verwijderen
  8. Wat een schoontje! Leuk met die bling bling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan zelfs voor de allerkleinsten als je het mij vraagt ;)

      Verwijderen
  9. Mooi! Ik ben fan van die gouden accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was al fan van de 2 skinny's, maar de extra details aan dit broekje zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Sylvia, wil je hem nog eens uitproberen? Ik wil hem morgen nog eens in jeans maken. Kijken hoe hij dan past.

      Verwijderen
  11. Wat een mooi setje! Prachtige kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk en mooi gecombineerd met dat truitje!

    BeantwoordenVerwijderen