donderdag 14 mei 2015

Uitslag babypants giveaway!

Met bijna 40 baby's die 'aangeboden' werden om mijn broekjes te testen en daarnaast nog een hoop lieve, positieve berichtjes ben ik nog meer gemotiveerd om mijn plannen door te zetten!
Dankjulliewel allemaal!
Het werd al snel duidelijk dat de veertjes en de zwart-wit gestreepte broekjes de meeste fans hadden. De veertjesstof is inmiddels onderweg naar hier en voor de zwart-witte broekjes deed ik een bestelling voor net een andere stof, die in verschillende streeppatronen geleverd wordt en die nog net wat steviger is.

Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan met de 'echte' broekjes. Maar daarvoor moeten de broekjes uiteraard eerst getest worden op pasvorm, maatvoering, flexibiliteit, etc. Er kwam uit de loting een verdeling die heel representatief was voor het aantal aanmeldingen per medium: 2 broekjes gingen naar volgers via instagram, 2 broekjes naar volgers van mijn Facebookpagina en 1 broekje ging naar een volger van mijn blog. En dat is.... Mirjam! Gefeliciteerd, jij mag broekje nummer 1 uittesten. Wil je mij je adresgegevens mailen op francienbouma@gmail.com. Of het adres van de baby die hem gaat testen :). Dan stuur ik hem zo snel mogelijk op en kan ze mij verslag uitbrengen van haar bevindingen.

Iedereen bedankt voor het reageren. Jullie horen ongetwijfeld nog meer hierover.

1 opmerking: